FAQ's
Veel voor komende vragen
Heb je een vraag, dan bieden wij het antwoord. Staat je vraag er niet bij, laat het ons dan weten.
In deze rubriek proberen we korte en begrijpelijke informatie weer te geven, we gaan dus niet ver in op de materie.
Je kunt ons bereiken via whatsapp.
Verzenden en retourneren:
Bestellen en verzenden
Via onze website LuckyCatTattoo.nl kunt u diverse producten bestellen.
BETALING
Tijdens het betaalproces heeft u de mogelijkheid om te kiezen via diverse betalingsmethodes.
Wij maken gebruik van een externe partner Pay.NL, zij bieden diverse betalingsmogelijkheden en dat in ruim 40 landen. Enkele veel voorkomende mogelijkheden zijn:
• Internationale bankoverschrijving direct op onze bankrekening
• Visa, American Express en Mastercard
• iDEAL
• ApplePay
VERZENDING
Uw bestelling wordt met een postservice rechtstreeks aan de voordeur geleverd. Dit duurt meestal 2-20 werkdagen na ontvangst van betaling. (Opgelet: bij verzending naar Suriname en de Nederlandse Antillen moet u rekening houden met een leveringstijd van 10 tot 15 werkdagen.) Over het algemeen past de bestelling gewoon door de brievenbus, aangezien deze in een envelop naar u toezenden. U hoeft dus niet thuis te zijn om de levering persoonlijk in ontvangst te nemen of ervoor te tekenen.
GRATIS VERZENDING VANAF € 25,00
Vanaf een bestelwaarde van € 25,00 is de verzending gratis, wereldwijd! Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten het bedrag wat vermeld word op de bestelpagina. Meer bestellen loont dus!
BTW & DOUANE VOOR DE MEESTE BESTELLINGEN NAAR DE EU INBEGREPEN!
Binnen de Europese Unie zijn er geen extra kosten voor u, zolang de bestelwaarde van je bestelling, bijv. naar Duitsland, onder de € 150,00 blijft. Deze waarde kan afhankelijk van het afleveradres in de EU en het BTW-tarief van het land van levering naar boven of naar beneden variëren. Tot deze limiet nemen wij alle kosten op ons en leveren direct aan u!
Defect artikel
De kans dat wij u een defect artikel toezenden is nagenoeg ondenkelijk. Alle producten worden voor verzending gecontroleerd op o.a. :
- algemene beschadigingen
- goede werking schroefdraad
- werking van de sluiting
- inhoud en gewicht
Is er toch iets met het product aan de hand, laat het dan weten via whats-app 06-14.39.1210.
Product niet naar wens
Mocht het zo zijn dat een product niet naar wens is dan kunt u dat gewoon retourneren. Het maakt niet uit dat het een deel is van een bestelling. Hou er wel rekening mee dat het artikel niet gebruikt is, of dat de verpakking waarin de piercing verpakt is, niet geopend mag zijn.
Verkeert product
Ojee hebben wij per ongelijk een verkeerd product naar u toegezonden, dan bij deze al meteen, onze algemene excuses. Wij proberen oprecht uw bestelling optimaal samen te stellen voor dat we het naar u verzenden. Stuur a.u.b even een whats-app bericht, dan gaan wij het samen oplossen.
Retourzenden
Ja zeker, je kunt je producten zonder rede van opgave gewoon naar ons retour zenden binnen 30 dagen. Er is echter een kleine maar, piercings die uit de verpakking zijn gehaald kunnen niet meer retour gezonden worden dit i.v.m. hygiëne. (Dit is geen regel die wij bepaald hebben maar dit is wettelijk zo bepaald. Artikel 230P)
- Hoe werkt het retourneren van producten?
- Wat is de status van mijn retourzending?
- De beste manier om product(en) retour te sturen?
- Is een product ruilen mogelijk?
- Het Europees Herroepingsrecht
Op de hoogte blijven!
Laat dan je e-mailadres achter. Hiermee ontvang je de laatste updates en interessante kortingen.